29. Juli 2015

School Hacks

Hoi Meisjes,

Hoevaak komt het wel voor dat ik een leuke hack tegenkom en hem heel graag wil onthouden maar ik heb net niks bij de hand liggen en vergeet hem natuurlijk weer.
Dus heb ik hier voor jullie de leukste school hacks op een rij,
maar omdat er natuurlijk altijd leuke bijkomen zal ik ook dit in deeltjes opsplitsen.
Dus today gaan we beginnen met school hackjes,


1:
Plak een klein spiegeltje in je agenda of cursusblok(agenda is het beste)
Dat is niet alleen leuk om tijdens de les eens naar jezelf te kijken maar ook om op te tekenen met white board stiften!
Zo verspil je geen papier en kun je het heel gemakkelijk van de spiegel afvegen.

2:
Dit is een tip die mij persoonlijk heel erg helpt om gemotiveerd te blijven en vrolijk te worden.
Zorg ervoor dat je kleurrijke spullen hebt of spullen met een mooie quote erop.
Dit is echt een trend tegenwoordig, leuk gekafte boeken of potloden met teksten.
Elke keer dat ik die spullen dan zie, zie ik de leuke kleuren en quotes en kan ik weer een tijdje overleven op school!

3:
Deze hack kun je voor school gebruiken maar als je wil kun je die ook gewoon voor het dagelijkse leven gebruiken.
Voordat ik begin huiswerk te maken of te leren vind ik het heel fijn om in mijn persoonlijke agenda/to-do boekje op te schrijven wat ik die dag af moet.
Nadat ik dat heb opgeschreven kijk ik eens naar de volgende dagen wat ik moet doen en ook dat schrijf ik weer op.
Doordat er nu veel meer op het lijstje staat ben ik op de een of andere manier meer gemotiveerd om goed door te werken en het lijstje af te werken.

4:
Als je flash-kaartjes maakt, kun je dat ook weer leuker maken door het met kleurtjes te maken of er tekeningetjes bij te zetten.
Door al die kleuren en leuke dingen ga ik makkelijker een soort van foto nemen en het daardoor dus makkelijker onthouden!


Dit waren allemaal tips die bij mij persoonlijk echt heel erg fijn werken, ik hoop dat ze bij jullie ook werken.
Hebben jullie nog leuke school hacks of gewoon over het algemeen hacks, twijfel dan zeker niet om ze bij de reacties de wereld in te sturen!

Kuskus,
<3

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen