31. Juli 2015

Oproepje

Hoooi,

Vandaag een post waar ik echt héél erg enthousiast over ben,
ik bedoel, waar ik heel enthousiast over zal zijn als het ooit zou gebeuren.
Ik wil graag eens een gastblogje online kunnen zetten,
dus als jij een schrijfpassie hebt of gewoon eens wilt proberen hoe het bloggen je bevalt dan kun je mij contacteren via mijn emailadres: lotjesblogje@gmail.com
 De post kan gaan over alles wat jou interesseert.
Ik vind het altijd leuk om nieuwe dingen te proberen/lezen.
Ik hoop zooo dat er iemand mij een mailtje gaat sturen en dat er binnenkort zoiets op de blog kan verschijnen.
Alle kleine details of vragen zal ik in de emailtjes beantwoorden,
en dan hoop ik om binnenkort lots of mails zal krijgen(van jullie natuurlijk he).
Ohwja, en als je gewoon iets om te mededelen hebt of een tip mag dat natuurlijk ook altijd in een email staan!(of in een comment)
En dan als laatste, voordat ik het vergeet,
het mag ook in een andere taal zijn, want ja, ik heb ook lezertjes of lezers in het buitenland.

Kus,
Lotje

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen