29. Juli 2015

Mooie Quotes #1


I love Quotes!
Dat is gewoon zo en het zal nooit veranderen,
ik kan helemaal geinspireerd raken door dat kleine stukje tekst!
Soms word ik daardoor heel emotioneel, melig en een little bit schijnheilig.
Het zijn geen mega-fantastische internet quotes maar meer woordjes of zinnen die over het algemeen redelijk bekend zijn maar die voor mij toch een betekenis hebben waar ik veel aan denk of die soms echt-en niet overdreven- mijn leven een beetje hebben verandert!

Als allereerste heb ik mijn lijfspreuk forever en dat is:
YOLO a.k.a You Only Life Once!
Dus vertaald, je leeft maar 1 keer.
Vroeger zei ik YOLO vaak zonder te weten wat het betekend omdat ik het een leuk, lollig woordje vond.
Maar toen ik ontdekte wat het betekend(door een vriendin waar YOLO en zijn betekenis opstaat)begon ik daar toch echt over na te denken, sindsdien lach ik veel meer en geniet ik veel meer,
ook mijn vriendinnen zijn onder die invloed veel positiever beginnen denken en de spreuk van mij en ook een beetje van ons groepje is toch echt wel YOLO geworden, vaak wordt dat gewoon even tussendoor gezegd.
Zo à la:''Ja, en ik ben gisteren gaan dansen en toen gebeurde dit en dat en YOLO'', echt grappig soms!
Mijn goudvisje is ook YOLO genoemd omdat ik er dan 100% zeker iedere dag aan denk!

Als tweede heb ik Fake it 'till you make it!
Deze quote heb ik uit een boek van de'' Hoe overleef ik...'' serie,
het ging om de sippe Rosa, haar vriendinnen wouden naar de cinema maar ze wou niet mee omdat er net iets verschrikkelijks was gebeurt.
Ze wou de hele dag in haar kamer blijven zitten en wenen, bokken en alleen zijn.
Dus gingen de vriendinnen naar beneden om nog snel iets te eten, en Rosa ging op de computer,
surfen en dan... opeens zag ze de spreuk staan Fake it 'till you make it.
Ze dacht even over deze spreuk na en ging dan naar de spiegel,
ze dacht: '' Als ik nu eens overdreven ga grijnzen, dan word ik na een tijd toch echt blij en moet lachen.
En zo ging ze grijnzend naar beneden waar haar vriendinnen heel verbaasd waren, ze zei '' ik ga toch mee naar de cinema'' ze gingen naar de cinema en HAPPY END!!
Trouwens het is bewezen dat lachen gezond is en nog een feitje:
Japanners lachen 's morgens altijd even fake omdat ze daar echt blij van worden en de dag zo blij kunnen starten.

Ik ga de post zo laten, er komt binnenkort nog een deel 2 want ik heb gemerkt dat het een beetje lang aan het worden is.
Maar als jullie het echt helemaal niet leuk vinden dan moeten jullie dat ook maar zeggen maakt niet uit welke taal je spreekt.
Toch hoop ik over het algemeen dat jullie dit leuk vonden en als er nog requests zijn mogen jullie dat natuurlijk ook in de comments zetten.

Kus,
Charlotte <3 <3 <3

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen